Kde nás najdete
Spolehlivý obchod
  • APEK - Certifikovaný obchod
  • APEK - Česká kvalita
  • APEK - Česká kvalita
  • Hodnocení eshopu na Zboží.cz
  • Heureka - Ověřeno zákazníky
  • Biano Star - Hodnocení

Bezpečné platby
  • Kartou Visa
  • kartou Mastercard
  • Platba pomocí Apple Pay
  • Platba pomocí Google Pay
  • Platba bankovním převodem
  • Platba v hotovosti
Dopravci
  • Zaslání zboží pomoíc dopravce PPL
  • Zaslání zboží přes balíkovnu
  • Dodání zboží na adresu
  • Doprava pomocé Zásilkovny
  • Vyzvednutí zboží osobně

Způsob dopravy

INFORMACE O DOPRAVĚ VAŠICH ZÁSILEK, POŠTOVNÉM A BALNÉM:

1. Zboží zasílané ČESKOU POŠTOU - balík do ruky

 (dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 1999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 1499 = poštovné 109,- Kč
od 1500 do 1999 = poštovné 59,- Kč

2. Zboží zasílané ČESKOU POŠTOU - balík do BALÍKOVNY

 (dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 1999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 999 = poštovné 69,- Kč
od 1.000 do 1.999 = poštovné 39,- Kč

3. Zboží zasílané přepravní službou PPL

 (dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 2.499,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 1499 = poštovné 119,- Kč
od 1500 do 2.499 = poštovné 59,- Kč


Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon, na kterém Vás bude dopravce před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi přesný čas a místo převzetí zboží. Zboží je oprávněn převzít adresát (nicméně po dohodě s řidičem může zásilku převzít např. soused nebo kolega v práci).

4. Zboží zasílané přes službu Zásilkovna

 (dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 1.499,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 999 = poštovné 79,- Kč
od 1000 do 1499 = poštovné 39,- Kč

Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon a vybrat příslušnou pobočku dle vašeho výběru, na kterou Vám bude zboží zasláno. Služba Vás bude informovat, kdy bude objednávka připravena k vyzvednutí. Lhůta pro vyzvednutí je 14 pracovních dní (může být telefonicky prodloužena).
 

5. Zboží zasílané přepravní službou PPL na Slovensko

 (dodání zpravidla do 48-72 hodin) 

Při objednávce nad 3.999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 2.499 = poštovné 149,- Kč
od 2.500 do 3.999 = poštovné 99,- Kč


Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon, na kterém Vás bude dopravce před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi přesný čas a místo převzetí zboží.

O expedici zásilky z našeho skladu budete informování automatickým emailem.

 

6. Zboží zasílané přepravní službou TOPTRANS.

(dodání zpravidla do 24 hodin)  
 
Při objednávce nad 6.999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 4.999 = poštovné 249,- Kč
od 4.999 do 6.999 = poštovné 150,- Kč

Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon, na kterém Vás bude dopravce před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi přesný čas a místo převzetí zboží.

 

Dobírkovné:

Zásilky si můžete nechat doručit na dobírku za 30 Kč. Pokud je cena vaší objednávky 2 990 Kč nebo více, dobírka je zdarma! To platí pro všechny námi nabízené přepravní služby.

 

Informace o expedici zásilky:

 O expedici zásilky z našeho skladu budete informování automatickým emailem.  Pokud vyberete přepravu PPL budete informováni dalším e-mailem z jejich systému. V emailu je unikátní číslo Vaší zásilky, prostřednictvím kterého můžete zásilku sledovat na stránkách www.ppl.cz . Pokud Vás přepravce nezastihne, zavolá Vám na telefon uvedený při registraci, popř vloží do schránky upozornění s dalším termínem , v kterém bude zásilku opět doručovat.

Při výběru České pošty - obchodní balík Vám přijde SMS s číslem balíku a zásilku dopraví doručovatel.. Pokud Vás nezastihne, vloží Vám do schránky informace o uložení zásilky na příslušné poště. Doba uložení je max. 7 dnů!! Následně je zásilka vrácena zpět. Zásliku můžete také sledovat na http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

NEÚČTUJEME ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY za balné, křehké, apod.

Pokud nám oznámíte důvod (telefonicky či emailem), můžete objednávku bezplatně zrušit, až do doby než bude zásilka expedována. V případě, že již byla expedována, nebo nebyla vyzvednuta (převzata), vyhrazujeme si v ojedinělých případech právo na úhradu nákladů spojených s expedicí.

Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte zákaznický servis.

Váš tým www.dokose.cz
+420 773 111 269

Affiliate program

Zákaznická podpora

Potřebujete poradit s výběrem nebo máte jiný dotaz?

Telefonické objednávky: +420 773 111 269 Telefonické objednávky:
+420 773 111 269
Infolinka: +420 777 864 634 Infolinka:
+420 777 864 634
Pracovní dny 8-16:30 hodin
Newsletter

Inspirace, slevy a pravidelné akce jen pro přihlášené.

NIKARO, s.r.o. - Dokoše.cz, Veselka 48, 259 01 Olbramovice - Votice, ČESKÁ REPUBLIKA
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Copyright 2004-2024 Dokose.cz | webdesign 2bcreative.cz