Reklamace - jak na to?
Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Spolupracujeme s dodavateli, u jejichž výrobků je reklamace velice výjimečná.
Například u značek Compactor, Rolser, Hugo-Frosch, Elletipi a Rossignol vám nabízíme záruku okamžité výměny zboží.
Délku záruční doby u jednotlivých druhů zboží je možné nalézt na produktové stránce pod sekcí s prodejní cenou.
V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:
Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.
Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:
- roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
- poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
- poškozené přírodními vlivy
- poškozené neodborným servisem
- s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci
Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi.
Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:
- označení reklamovaného zboží
- přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
- požadavek způsobu vyřízení reklamace
- datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení), kopie faktury
- vaše adresa a telefon
Kontakty pro uplatnění reklamace:
- kamenná prodejna:
Pro rychlé vyřízení nás můžete po předchozí tel. dohodě navštívit přímo našem centrálním skladu: Veselka 48, Olbramovice, 259 01. Tel. 773 111 269 - poštovní adresa:
Balíček s reklamovaným zbožím a potřebnými údaji zašlete na adresu: DOKOSE.CZ, NIKARO s.r.o.,Veselka 48, Olbramovice, 259 01 - e-mail:
Vyřiďte vše z pohodlí domova přes e-mail: reklamace@nikaro.cz. Do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE.
Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.
O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
V potvrzení reklamace bude uvedeno datum uplatnění reklamace, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a informace o provedení opravy a její délce.
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.
Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.
O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.
Váš tým www.dokose.cz